czwartek, 18 września 2008


Czas na kolejnych przedstawicieli klasy ;P Naszą kochaną przewodniczącą już znacie. Dziewczyna obok niej to (Gangsta) Wera ^^ no i co by tu o niej opowiedzieć... hmm... lubi gimnastykę i to bardzo ;P na otrzęsinach będzie można zobaczyć ją w akcji ;P normalnie Dziewczyna Guma ^^ hehe xD
Dziś mieliśmy kartkówkę z chemii... pewnie same 5 wpadną xDDD ach te marzenia... ^^ no a tak po za tym to już niedługo weekend ^^ i parę dni wolności od szkoły ;P Pozdrawiam ;*:*

"Byłaś w szkole całej najpiękniejsza
Do dziś mam wszystkie twoje zdjęcia
Na zajęciach wzrok wpatrzony w ciebie miałem
Chociaż byłem największym chuliganem

W miedzy czasie ja zostałem gwiazdą RnB
Chociaż w klasie nie postawiłby na to nikt
W starej szkole rozdaje autografy
Patrzę na ciebie a ty……

Ty jesteś dziś piękniejsza
Spójrz tylko na te zdjęcia
Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat
Szybko nadróbmy ten stracony czas"

Brak komentarzy: