piątek, 9 stycznia 2009

;>

No yo, to znowu ja - Ziberka ;D wykończona i zmęczona.... ,,Pierwszą Miłością" xD
Dziś w końcu wydało się, że Edyta ma romans z Filipem! Teraz żal mi Artura, ale jakoś przeżyję...do poniedziałku. Dlaczemu? Bo nie lubię poniedziałków, a szczególnie tego co będzie. Zanosi się na pójście do odpowiedzi ;/ Właściwie zmuszona ;D Jak można odpowiadać z całego średniowiecza?! Kurczę...
Ja nie wiem, ale ten wf jest coraz bardziej dziwny... znowu nosiliśmy krzesła! No jak tak można!!! Nie dość, że myślimy (?) na lekcjach, to jeszcze musimy pracować fizycznie xD (bez żadnych podtekstów tutaj ;])
Na jutro się uczcie z geografii! Pani Grugel niestety nie udało mi się ubłagać, żeby jutro nie pytała... ;/ Podawałam różne argumenty, ale na próżno. I jeszcze biologia jutro ;< Nie no. Głupi tydzień.
Do widzenia jutro ;D

Ziberka ;}

Brak komentarzy: