środa, 14 stycznia 2009

;D

Dziś znowu ja ;] Witam!
Już niektórzy wszystkie oceny mają wystawione... Czyli jednym słowem KONIEC SEMESTRU się zbliża! ( właściwie dwa słowa ;p) Ja nie mogę, pół roku za pasem ;D Jeszcze tylko pół i WAKACJE !!! Uch... już do czekać się nie mogę. A skoro już tu się wkradałam to...
DLACZEGO NIE MOżEMY Iść JUTRO O GODZINę PóźNIEJ?! wHY? cO TO KOMU PRZESZKADZA?!
Ale się wyżaliłam, nie ma co... Mam nadzieje, że ten wyjazd do kina wypali ;] Super byłoby ;> Hmm...jutro j.ang z p. Rink, infa, j.niem, chemia, wf i po :8(
Tak właściwie to nic szczególnego sie nie wydarzyło...oprócz tego, ze Strachowa miała dziś MINI! xD No i tego, że Dolisz był na lekcji w innej klasie xD
Teraz sobie siedzę i narazie nie chce mi sie nic robić.
W takim razie DO ZOBACZENIA ;D
Ziberka ;}

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

przeżywacie tą mini ja nie wiem xD czy to coś dziwnego ? xD haha xD