piątek, 6 marca 2009

;]

Heeeeej ;D I znowu upragniony weekend ;] Dzisiaj był dzień, można by rzec, luzacki (?)
Nie było geografii-ulubionego przedmiotu całej naszej klasy xD Przyszły tydzień zapowiada się dość hmm...ciężko. Więc życzę powodzenia w móżdżeniu ;]
Dobra dosyć już szkoły! Ludzie, mamy WEEKEND!!! No, to teraz dla rozrywki możecie sobie posłuchać bardzo fajnej piosenki bardzo fajnego zespołu z Mogilna ;] http://www.youtube.com/watch?v=LSskb9bocuY Polecam ją gorąco. Przynajmniej mi się podoba i odzwierciedla naszą rzeczywistość (chociaż niekoniecznie moją ;] )
Wczoraj był ten pokaz z okazji Dnia Kobiet w Książnicy, o którym wspomniała wcześcniej Dominika. Wybrałam się tam z Pati na...powiedzmy...zwiady ;> Nasza przewodnicząca Madzia śpiewała (bardzo ładnie,brawo) i były różne pokazy: np. badanie włosów ;), biżuterii, kosmetyków ORIFLAME i paznokci. (Taka pani robiła p. Wojciechowskiej czerwone paznokcie tak długo, że nie mogłyśmy wysiedzieć ;D) A tak ogólnie to dużo nauczycielek było. Na koniec zaniosłyśmy do szkoły coś tam coś tam i czaszka mi pękła xD. Ale nie moja ;] tylko taka sztuczna. Na tym pokazie była też prezentacja o nowotworach. I były takie gumowe piersi xD Nie dobra już koniec, bo was zamęczę.

Miłego Weekendu ludziska ! ;}

Ziberka ;]

Brak komentarzy: