sobota, 15 listopada 2008

.

3 GRUDNIA FINAŁ YOU CAN DANCE !
Wygra Wiola ; -), ale trzymam kciuki za pozostałych .
Szkoda mi już całej szóstki, bo świetni są.
Wczoraj Step up, nadal kręci i szał tańca po oglądaniu ,tak jak po u can dance ;d
//
W piątek oglądaliśmy zdjęcia klasowe xd
Pozamawiane i ciekawe kiedy do nas dotrą ?!
Od początku roku szkolnego żadnej dyskoteki nie było.
Niech już będzie, może będzie z okazji andrzejek ?
Weekend jest ;o
A w tygodniu czeka nas p.k z informatyki.
W poniedziałek - spr z niemca i kartkówka z matmy .
W środę - spr z fizyki
Aaaaa i prawdopodobnie trzeba się spodziewać kartkówki z chemii .
/ raz dwa minie tydzień i znowu wolne, a niedługo święta .
co raz bliżej święta, poczuj magię świąt .
/ w piątek wyjazd do teatru ;d
/ za tydzień w piątek do kina .
_______________________________________________________________________________

Mam talent - tvn
Jak oni śpiewają - polsat ( gość wokalista Feel'a ), później komedia romantyczna .

bye, dominika

2 komentarze:

ziberka pisze...

Kurcze , szkoda ze ostatnio tacy super odpadli ;[, ALE! ALE! Wiola została ;D A ,,Jak oni śpiewają: juz mnie wkurza ;D głupie taki i tyle. Lepiej oglądać ,,Mam talent"! Super!
Tylko ostatnio była taka ekhem... pani i śpiewała ,, Kukurukuku!" albo ,,Ajajaj...!" OMG cały czas się z tego śmieję ;D

ziberka pisze...

Ale wiecie, co wam powiem? Nie chce mi się uczyć... za mało czasu na inne rzeczy xD