niedziela, 30 listopada 2008

.


Imię: Gabriel
Nazwisko: Piotrowski

To wszystko przez mamę. To ona mnie urodziła, to ona, gdy miałem 8 lat, wysłała mnie na pierwsze zajęcia tańca towarzyskiego. Zapierałem się o wszystkie framugi i płakałem jak nienormalny. Po jednym treningu wszystko się zmieniło...

Kto jest Twoim ulubionym tancerzem/choreografem?
Tucker Barkley, Sisco Gomez, Blake McGrath.

Czy masz na swoim koncie profesjonalne występy?
Mnóstwo turniejów tańca towarzyskiego, dodatkowo występ w zawodach „Rytm Ulicy” w Pile w 2008 roku.

Jakie oczekiwania/nadzieje wiążesz ze swoim udziałem w programie?
Na ogromny rozwój, wiele różnorakich propozycji.

Niezapomniane wydarzenie, największe przeżycie związane z tańcem?
Otrzymanie biletu na warsztaty choreograficzne do Barcelony.

Czy taniec to Twoja jedyna pasja? Jakie inne talenty i hobby posiadasz?
Oprócz tańczenia, śpiewam i „latam” po blokach ćwicząc parkour i free run.

Czego nauczyłeś się dotychczas w programie?
Cierpliwości, pokory, a zarazem pewności siebie.

Jakiej muzyki słuchasz? Do jakiej uwielbiasz tańczyć?
Słucham rocka i muzyki filmowej, tańczę do wszystkiego w zależności od stylu tańca.

Z jaką gwiazdą chciałabyś wystąpić na scenie?
Oczywiście z Mandaryną. d./

Brak komentarzy: