niedziela, 30 listopada 2008

.


poniedziałek - biologia
środa - sprawdzian z angielskiego
piątek-wiersz

_______________________________________

W ŚRODĘ WIELKI FINAŁ YOU CAN DANCE !
do finału przeszli ; Wiola,Marcin i Gabryś .


Trochę o Marcinie :

Imię: Marcin
Nazwisko: Mroziński
Nazywam się Marcin Mroziński, mam 20 lat, studiuję Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Łódzkim. Już w wieku 5 lat codziennie nagabywałem rodziców, aby zapisali mnie do szkoły tanecznej, aż w końcu to uczynili.

Jak określiłbyś swój styl tańca?
Próbowałem wielu styli, ale to, co lubię najbardziej jest mieszanką emocji, jakie siedzą we mnie. W zależności od humoru, okoliczności, tworzę takie choreografie, na jakie w danym momencie mam ochotę.

Kto jest Twoim ulubionym tancerzem/choreografem?
Lee Daniel, Tony Czar, Brian Friedman, Mia Michaels.

Czy taniec to Twoja jedyna pasja? Jakie inne talenty i hobby posiadasz?
Oczywiście muzyka, bo bezpośrednio łączy się z tańcem. Lubię podróżować i poznawać nowych ludzi.

Czego nauczyłeś się dotychczas w programie?
Aby za każdym razem dawać z siebie wszystko, a w taniec wkładać mnóstwo emocji.

Jakiej muzyki słuchasz? Do jakiej uwielbiasz tańczyć?
Słucham bardzo różnej muzyki, nie ograniczam się do jednego określonego gatunku. Jeżeli mnie coś zainspiruje, to nieważne, kto jest wykonawcą danego utworu, a ja zaczynam….
d/

Brak komentarzy: